UKJENT

God kveld! I går hadde vi premiere x2 på danseforestillingen og det er så uvant med to forestillinger på en dag. Vi er delt inn i gruppe A og B, derfor to premierer, men det jeg danser er på begge gruppene. DEN stemningen under applausen når «Julenissen kommer i kveld» kommer på kan faktisk ikke beskrives og i år har jeg faktisk klart å ikke gråte haha. Selve dansingen er jeg ikke helt fornøyd med og jeg har tullet det litt til noen ganger og ikke følt jeg har fått det til så bra som jeg egentlig kan. Det er så rart egentlig med den sceneskrekken, for jeg elsker det jo og jeg kan jo dansene. Likevel begynner jeg å skjelve litt før jeg skal danse og under dansene, samtidig som jeg er livredd for å ikke huske noe. Rart det der, eller hva? Heldigvis har man en fantastisk ting som heter muskelminne og takk og lov for det iallfall! Men jeg storkoser meg og elsker virkelig forestillingsdagene!

Bildene under er fra ballettdansen jeg er med i som heter «Ukjent». Nå gjenstår faktisk akkurat den, deretter applaus og så er jeg ferdig med dagens to forestillinger. Håper dere får en fin kveld!:)

Update kl 20.07: Åhh jeg følte balletten gikk veldig bra på siste forestilling i kveld, det er så fint å kjenne på!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg