UNDER ÅPEN HIMMEL

Jeg har virkelig fått smaken på norsk natur og jeg har gledet meg så mye til å prøve å sove under åpen himmel. Jeg var bortom tante en tur i går for å låne en av hennes hengekøyer og deretter kjøpte jeg en også. Egentlig skulle jeg vente med å kjøpe til etter å ha testet det ut, da jeg ikke ville bruke mye penger på det om det ikke var noe for meg. Men så var det salg på hengekøyer til 150kr, så da måtte jeg bare slå til.

Turen til går gikk til Ulfsbakk og jeg satt opp hengekøya rett ved vannet. Fyyy søren hvor nydelig det var å se den rosa solnedgangen og deretter tulle seg inn i en varm sovepose og kjenne den friske luften. Det ble derimot litt kaldt på rygg og rumpe på natten, da jeg hadde klart å glemme det tykke ullteppet hjemme som jeg hadde tenkt til å ha til å ligge på i køya. Men for å si det sånn: det glemmer jeg ikke igjen hahah. Dermed var min første, men absolutt ikke siste hengekøyetur gjennomført!

 

 

 

 

 

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

1 kommentar
    1. Herlig! Jeg har massevis av hengekøyenetter gjennom mange år. Det er magisk! Og teppet husker du helt sikkert neste gang! Lykke til med flere hengekøyeovernattinger. Lag deg en god søndag!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg