UTEPLASSEN FØR OG ETTER

Uteplassen vår nede har lenge vært et trist syn og vi har liksom aldri fått gjort så mye med det. I år derimot var jeg fast bestemt på å ha en fin uteplass, dermed var prosjekt uteplass nede satt i gang! Til jul fikk Andreas og jeg et gavekort på Jysk, dette ble da forrige uke brukt til å kjøpe inn blant annet puter til å ha ute og en blomsterkasse til å ha ute. De nye utemøblene fikk vi av moren og stefaren min, blomstene kjøpte jeg selv. Dere skulle ha sett meg, det var litt av et syn der jeg gikk bærende på 5 blomster og en pakke med jord! Jeg var støl i skuldrene i to dager etterpå! Heldigvis tar det kun ti minutter å gå fra gartneriet ved oss og hjem.

 

Før:

 

Etter:

 

Før og etter:

 

Det ene beddet luket besse og jeg sammen, da de tilbydde seg å komme innom en tur for å hjelpe til. Besse plantet i tillegg blomstene i blomsterkassa for meg, så det ble veldig fint! Da alt var klart satte vi oss alle fire (Andreas, meg, mormor og besse) ned på uteplassen hvor vi nøt solen med litt bobler i glasset. Som mormor sa: det har jo nesten blitt tradisjon å plante blomster og så ta oss noe i glasset etterpå sammen. Huseierne kom også en tur bortom og vi satt en stund og skravlet alle sammen. Jeg er sååå fornøyd med uteplassen nede og hvordan den ble! At vi har utsikt over Farris i tillegg skader ikke, for å si det sånn. Verandaen er det neste som står for tur, så den får dere se når vi er ferdige der!

 

Etter:

 

 

 

Hvordan synes du at det ble?

 

 

//Elise Amanda

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg