UTFYLLENDE FUN FACTS OM MEG

God kveld, god kveld! Veldig mange ganger har jeg delt lister med forskjellige fun facts om meg selv og siden jeg begynner å gå tom for ting å fortelle tenkte jeg å heller finne noen få og utdype dem. Slike innlegg elsker jeg å lese på andres blogger, så jeg håper ikke dere er helt lei av dem hehe. Dette skiller seg jo litt ut fra slike type innlegg jeg har delt tidligere.

Jeg begynte å lese serien Sønnavind i 2008 og da hadde det kommet ut 27 bøker. Serien var så fengende at jeg leste ut alle 27 på under en måned! Fremdeles elsker jeg den serien og jeg ble nettopp ferdig med bok nr 99, så da er det bare å vente på neste bok i serien. Herlighet, tenk at jeg har lest den serien i så mange år.. jeg kommer til å bli utrolig trist når den slutter, karakterene og historien har jo fulgt meg siden jeg var 11 år gammel! Wow, jeg fikk litt bakoversveis nå som jeg regnet ut hvor gammel jeg var da jeg begynte å lese den serien.

Jeg er svært lite kresen og jeg liker det meste, men noen ting går absolutt ikke ned. Som barn var jeg ganske kresen, men jeg var veldig glad i fiskestykker og grønnsaker, til og med lungemos elsket jeg. Kresenheten min lå heller der at jeg ikke likte pannekaker, pølser av gris, fiskepinner og en del annet barn typisk liker. Jeg husker jeg var så frustrert hvis vi var på restaurant og de ikke tilbydde halv porsjon av “voksenmenyen”. Jeg ville jo gjerne ha fiskesuppe, ovnsbakt laks og slike ting, ikke kyllinglår med pomes frites haha. Nå er jeg jo vegetarianer, men de få tingene jeg ikke liker er faktisk vegetariske da: eggeplomme, vann og chilinøtter. Det er i grunn det eneste jeg ikke liker haha.

Jeg har bestandig elsket å skrive og på barneskolen ble jeg så glad da vi fikk i oppgave å skrive en stil eller dikt. Favorittdagene mine på ungdomsskolen var norsktentamen, det sier vel sitt hehe. Jeg har bestandig skrevet veldig mye på fritiden også, men nå begynner det å bli en stund siden sist. Dikt skriver jeg innimellom fremdeles, men det er så alt for lenge siden jeg skrev en novelle. Jeg tror jeg må sette meg ned en dag å gjøre nettopp det, det er jo så gøy! Drømmen er å en gang gi ut en bok eller ti, men det blir uansett ikke med det første.

 

 

Kan du dele en fun fact om deg selv?

 

 

//Elise Amanda

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg