UTSKRIVELSE FRA RASP!

Nå har jeg pakket ned hele rommet mitt, både klær og ting, ned i koffert og bag, for i dag skrives jeg ut fra RASP etter 6 uker og 5 dager på intensiven! På intensiven kan man være i max 6 uker og det har jeg jo vært nå, så da er det på tide å vende snuta hjemover. Heldigvis henter pappa meg, noe jeg setter utrolig stor pris på for ellers vet jeg rett og slett ikke hvordan jeg skulle ha kommet meg hjem. Jeg har jo en god del bagasje med meg.

Men før utskrivelse venter noen samtaler, lunsj og legeundersøkelse. Herlighet så fort disse ukene her har gått, samtidig som hver dag har gått sakte. Det er rart det der med tid.

 

Det blir utrolig fint å komme hjem, men det blir skikkelig tøft også. Hjemme venter noen knallharde uker på meg og jeg må virkelig gi alt for å komme meg gjennom dem. Allerede på mandag starter jeg opp på dagenheten og jeg kjenner at jeg gruer meg en god del. Der skal jeg gå i fem uker, for så å legges inn på RASP igjen for videre behandling og videre vektoppgang.

Jeg bare håper jeg klarer å holde vekten hjemme, for om jeg går ned mister jeg plassen min på RASP. Det er ganske brutalt å sette kniven mot strupen min slik, men samtidig så forstår jeg jo hvorfor de gjør det. Målet er jo å komme seg fremover, ikke å fortsette i denne runddansen. Kryss fingrene for meg da!

 

 

Vi ses om 5 uker og 3 dager, RASP!

 

 

//Elise Amanda

5 kommentarer
    1. Masse masse lykke til og godt jobba, har troa på at du klarer deg fint hjemme!! Stå på❤️❤️❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg