VÅRT SOVEROM & WALK IN CLOSET

Nå begynner det å bli en god stund siden dere fikk se noen interiørbilder her på bloggen og siden det har blitt gjort endringer siden sist dere fikk se disse rommene tenkte jeg å la dere få se hvordan de ser ut nå. Vi har da soverommet vårt og Walk in closet vegg-i-vegg, hvor begge rommene har dør fra gangen utenfor. I den etasjen hvor disse to rommene ligger er det også et bad, en bod som fører inn til flere boder og vaskerom og i tillegg gangen. Hvis dere er veldig nysgjerrige så ligger det en house-tour ute på YT-kanalen min.

Siden vi ikke har så mye med penger har jeg måtte være litt kreativ, men jeg har blitt veldig fornøyd med resultatet! Begge rommene malte vi da vi flyttet inn da soverommet var eggehvitt og klesrommet var det jeg vil kalle for Ole Brumm oransje. Med andre ord: ikke min smak i det hele tatt. Møbler og slikt har jeg faktisk montert helt selv, utenom senga.

Lyslenken er fra wish, mens bokstavene er fra Panduro. Bildene som henger på veggen av Andreas og meg har jeg faktisk laget selv ved hjelp av lerret, svart maling og en kopimaskin som jeg brukte til å skrive ut bilder med. Jeg synes det ble ganske så koselig, jeg! Hjertebildet som dere ser på det ene nattbordet er det min ene tante som har laget forresten, det tror jeg at jeg fikk til bursdagen min en gang jeg var liten om jeg ikke husker helt feil.

Her ser jeg at jeg kunne ha brettet klærne litt fint før jeg tok bildene hehe, men da får dere jo heller se hvordan det vanligvis ser ut på dette rommet. Jeg regner forresten med at dere ser på bildene hvilke bilder som hører til hvilket rom? Uansett, disse hyllene her kjøpte jeg på IKEA og på toppen ser dere alle buksene og skjørta mine. På den nederste ser dere alle toppene, genserne, singletene, skjortene og blusene mine. Den greia som henger under hyllene er faktisk en gardinstang jeg skrudde opp der! Og på klesstativet henger da kjolene mine og under finner man penskoene mine.

Det er også et klesskap på dette rommet som inneholder Andreas sine klær + shortsene mine. Det er også et lite garderobe-innmat-stativ eller hva man skal kalle det på andre siden av vinduet hvor jeg har tykke gensere og cardiganer.

Sminkebordet, krakken, senga, kommoden, hyllene på klesrommet, klesstativet, det lille speilet og plakatene er fra IKEA. Det store speilet er fra Jysk, skittentøyskurven og gardinene har vi arvet og nattbordene fulgte med huset. Jeg har veldig lyst på et nytt speil til sminkebordet, da gjerne et rundt et som henger i en “skinn”reim eller et firkantet med lys rundt, men det er ikke første prioritet.

Et detaljbilde fra sminkebordet og et fra klesrommet. Den fine ringholderen blir brukt til ringer.. og hårbånd, hårbøyler og litt annet haha. I den fine marmorkoppen finner man sminkebørster og lappen som ligger under er rett og slett en lapp med en avtale på. Den ligger der så den ikke blir borte. På klesstativet henger det også en lyslenke surret rundt og som dere sikkert har forstått så liker jeg lyslenker.

I denne kommoden har vi tre skuffer hver. I mine er det joggebukser og lignende øverst, i midten er det treningstøy og danseklær og nederst er det badetøy, pyjamaser, ullundertøy, undertøy og sokker. Det som ligger til venstre oppå kommoden er bare litt rot jeg ikke har fått fjernet ennå da jeg ikke vet hvor jeg skal legge det. Vekkeklokka dere ser har faktisk noen helt grusomme klokker som fungerer og grunnen til at klokka står plassert der den gjør er fordi at da må man faktisk stå opp for å få skrudd den av.

På bildene under ser dere de to vinduene som er på soverommet. Det er ikke så lett å se, men det henger en lyslenke der også gitt hehe. I vinduet til venstre er det også en vase med to uekte roser og i vinduet til høyre bak gardina er det to smykkeholdere. På bildet til høyre ser dere litt mer av hvordan selve senga ser ut + puffen i enden. Hvis Molly (den ene katten) ikke sover ved føttene til Andreas pleier hun å ligge på den.

 

 

Hva synes du? Og fortell meg gjerne om vi har litt lik eller helt forskjellig interiørsmak!

 

 

 

//Elise Amanda

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg