VELKOMMEN SEPTEMBER OG VELKOMMEN HØST

God kveld! Nå sitter jeg godt plantet i sofaen og har akkurat drukket en kopp te. Ute begynner høstfargene å bre seg og jeg merker at jeg er skikkelig klar for høstkos inne: tenne lys, drikke te, svøpe seg inn i et teppe og strikke. Resten av kvelden går nok til nettopp strikking, men før det må jeg jobbe litt med oppgaver jeg har i forbindelse med behandling. Jeg har nemlig startet med et nytt opplegg som tar ganske mye tid, men det kan jeg fortelle mer om siden.

Enn så lenge er det varmt nok noen dager til at man kan gå med kortermet, mens jeg andre dager eeeegentlig vil finne frem vinterjakka hehe. Jeg skal vente litt med akkurat det altså! T-skjorta jeg har på meg her lånte jeg av Andreas og antrekket er fra noen dager siden. Jordfarger er noe jeg har fått skikkelig sansen for det siste året, så det blir nok mer av det fremover. Hva som faktisk er in nå aner jeg ikke engang, så mye følger jeg med.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Hva synes du om antrekket?

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg