VENNER BESKRIVER MEG – jeg begynte å gråte!

Dere har jo sikkert fått et visst inntrykk av meg etter å ha lest bloggen min, men jeg ville la dere få vite hvilket innrykk vennene mine har av meg. Derfor spurte jeg noen av vennene mine om de kunne beskrive meg til et innlegg jeg skulle lage på bloggen og herlighet.. jeg ante ikke at jeg skulle bli så rørt! Heldige meg som har så gode mennesker i livet mitt <3 Jeg hadde virkelig ikke forventet at de skulle ha så mye fint å si om meg og ordene deres skal jeg virkelig ta med meg videre. Anniken og Mona Marlene har dere jo hørt det fra før, så de er ikke med her, hvis noen stusser på hvorfor de mangler så vet dere da hvorfor.

Erika: Jeg ville beskrevet deg som humoristisk, engasjert, en som faktisk lytter, omtenksom, frysepinne, smart, veldig vakker (både innvendig og utvendig), du er så sterk, mye sterkere enn noen skulle forventet. Og sist, men ikke minst, så er du ei fantastisk venninne, og en gledesspreder❤️ Men du er også litt surrete av deg, og du har dine øyeblikk(🤣), men det er det som gjør deg til den herlige personen du er.Vil også bare legge til at du ofte har mange gode ideer☝🏻

Marte: Elise er en av de mest omsorgsfulle personene jeg kjenner, og hun tenker nok litt mer på andre enn seg selv. Hun er også megasterk og en person jeg ser helt sinnsykt opp til. Som regel (les innimellom) er vitsene hennes også sinnsykt morsomme, men glede sprer hun uansett hvor hun er. Som om ikke det var nok har jeg aldri møtt noen med mer lidenskap for ballett (og smågodt.)
Alt i alt er Elise en av de bedre personene i verden, som gir så mye av seg selv i vennskap💕

Sigurd: Slik jeg kjenner Elise er hun reflektert når det kommer til egne meninger, omtenksom når det kommer til de rundt seg, kreativ på de fleste plan, inkluderende når det kommer til nye mennesker og sist, men absolutt ikke minst surrete.

Elisabeth: Elise, hun er ei strålende jente. Hun motiverer og gleder de rundt seg. Hun stiller alltid opp når hun har mulighet/helse til det. Elise er ei jente jeg ikke prater med så ofte, men når vi prater så er det som om ingen ti har gått. Hun er ei sånn veninne som du vet at er der for deg og bryr seg om deg selv om dere ikke har pratet noe særlig på et år eller til og med enda mer.
Den viktigste egenskapen til Elise bortsett fra at hun er lojal og til å stole på er hennes fantastiske humør, evnen til å le i selv de mørkeste stunder og fortsette å jobbe uten å la seg knekke.. Det er Elise.. Jeg er kjempeglad for at jeg kan kalle meg veninna hennes ❤.

Nora:Hvordan beskriver man Elise? Et ord jeg kommer på er “fantastisk”! Hun er av den type venn som alle burde hatt. Jeg ble ordentlig godt kjent med henne først i 2014, og vi har bare hengt sammen siden det, og det setter jeg så enormt stor pris på!
Hennes lidenskap for politikk, dyr og familie er beundringsverdig, hun er så lidenskapelig som det går an!
Jeg elsker samtalene våre! De kan være både dype, reiste og rein gossip/bitching, og de varer som oftest i flere timer av gangen 😅 Men når man har så gode samtaler så gjør ikke det noe.
En av hennes beste egenskaper er hennes egen evne til å få meg til å føle meg bedre når jeg er sint eller trist. Hun har alltid noe godt å si om teite situasjoner, og DET er en unik egenskap!
Elise er en av mine aller beste venner, og hvis det var en ting jeg skulle ønske, så er det at hun kunne sett på seg selv på samme måte som jeg og andre venner.
Elise, du er en ufattelig nydelig jente som jeg er ekstremt takknemlig å ha som en så god venn, jeg priser meg lykkelig ❤

Vibeke: Elise ❤ Nå er det min tur til å beskrive deg litt. Først vil jeg si at du er en ubeskrivelig god venn, som alltid stiller opp og som jeg kan stole på. Jeg og deg har kjent hverandre fra vi var 4/5-årsalderen, og det er ganske sykt at vi ikke har hatt en skikkelig krangel. Det settes stor pris på. Mye av grunnen til det, er nok for både du og jeg ikke liker konflikter og krangling.
Det kan gå dager, uker og måneder til vi treffes på nytt. Selvom det kan gå litt tid så er det aldri klein stillhet, skravla går i ett! Vi har alltid noe å prate om, å det liker jeg veldig godt med deg.
Vi har ufattelig mange gode minner sammen, som jeg elsker å mimre litt til. Jeg har så mange å ramse opp, men noen av dem er. Hytta di, vaffelsalg, fotball, håndball, cuper og “vi er frekke venner”. Du er omsorgsfull, ærlig, trofast og lojal. Du er en venn jeg vil ha livet ut, og jeg vil alltid stå ved din side! Jeg er heldig som har deg. Gode, fine og fantastiske Elise ❤

 

Hva slags inntrykk har du fått av meg?

 

 

//Elise Amanda

2 kommentarer
    1. Jeg oppfatter deg som snill og omsorgsfull. Og veldig sterk. Og reflektert. Jeg tror det at du er så klok og sterk i kombinasjon vil gjøre at du blir frisk og får det fint i framtiden <3 Du virker som du er blid midt i det hele, og ser optimistisk på framtiden tross alt 🙂 Herlig! Jeg heier på deg. Heldige er de som har deg til venn. Fine beskrivelser fra vennene dine 🙂 KLem <3

    2. Du virker som ei flott jente, sterk, ærlig og veldig god. Du skjuler deg ikke bak fasaden og man føler at du gir 100 % av deg selv… heier på deg og ønsker deg alt godt ❤

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg