VENNINNEDATE MED STRIKKING OG KAFFE

God kveld! Min dag har egentlig vært ganske dritt utenom turen min ut i dag. Vigdis og jeg hadde nemlig avtalt en liten date og det ble veldig hyggelig! Valget falt på Espresso House her på Ullevål og vi fikk både strikket og skravlet en hel del. Tiden gikk veldig fort og plutselig var klokken slagen og det var på tide å sette snuten tilbake til avdelingen.

Jeg bestilte meg en kopp kaffe mocca som avtalt og valgte å gå for en med soyamelk i. Jeg anbefaler virkelig å teste ut plantemelk i kaffe, det smaker så himla mye bedre enn kumelk og som en stor bonus er det bedre både for dyrene og for miljøet.

 

 

 

 

//Elise Amanda

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg