VENNINNEDATE PÅ OSLO RAW

Litt spontant i dag sendte jeg melding til Ida og Mathilde for å spørre om de ville bli med på en lunsjdate på Oslo Raw, så vi hev oss rundt alle tre og en time senere satt vi på cafèen. Det føltes så godt å kunne gjøre noe sånt og bare ha det fint. Jeg satt ikke med hevede skuldre og jeg lo masse mens vi skravlet. Slike ting som dette gjør meg bare enda mer motivert for videre tilfrisking og jeg følte at jeg fikk smake litt på selve livet også. Litt klisjè kanskje, men sant.

Altså, hvor digg ser ikke dette ut? Under alt dette var det en god grøt og bollen smakte til og med bedre enn den ser ut (ja, det er mulig hihi!). Det ble også en pumpkin latte på meg.

Jeg fikk også luftet den nye jeanskjolen min i dag for første gang, noe som var herlig i vårværet (til tross for at det er vinter..).

Fine Mathilde og Ida♡ Det var så koselig å cathche up med dem igjen!

 

Så ikke maten god ut?

 

//Elise Amanda

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg