VIDEO: FUN FACTS

Hei dere! Denne videoen skulle egentlig ut på mandag, men da rakk jeg ikke å redigere den. I går derimot måtte jeg ta buss i 1,5 time til et møte og dermed satt jeg å redigerte den da, til tross for at jeg ble ekstremt bilsyk. Da jeg skulle lagre videoen forsvant hele greia fordi filmene hadde av en eller annen grunn importert seg fra minnekortet (hvor filene ikke en gang lengre lå!) istedenfor fra maskinen hvor filene faktisk lå… så da forsvant hele greia! Åh jeg ble så frustrert, for hvor typisk er ikke det!? Dermed måtte jeg redigere hele filmen på nytt etter møtet.

Det ble et lite fravær på meg i går, men det er utrolig hyggelig å se alle dere som titter innom uansett! Grunnen til fraværet er at jeg helt ærlig har hatt noen ganske så tøffe dager i det siste og dermed slitt ekstremt med å bare komme meg ut av sengen.. I går for eksempel kom jeg meg ut av sengen ca en halvtime før jeg måtte dra til møtet, jeg stod dermed ikke opp før kvart over tre.. Men sånn er det noen ganger. Uansett, nå er jeg hos Mona og dit dro jeg etter møtet i går, så jeg har sovet over hos henne. Håper dere liker videoen♡

//Elise Amanda

3 kommentarer
    1. Jeg fikk bare feilmelding så fikk ikke sett videoen. (Prøver igjen senere) Men håper dagene blir bedre veldig snart! 🙂
      Så utrolig irriterende når det du jobbet med på bussen forsvant, kjenner følelsen!
      Jeg har firesten funnet ut at mange av mine kommentarer ikke blir postet selv om jeg tror de er sendt. Så jeg har trodd jeg har kommentert mer på bloggen din enn jeg faktisk har 🙂
      Ønsker deg en fin uke! Stor klem

      1. Åh, så kjedelig! Har sett på det og det skal ikke være noe i veien. Koselig å høre at du vil sjekke ut senere om det funker!

        Jaaa, ville nesten kaste dataen i bakken, men det hjelper jo ikke:P Haha vet du hva, jeg lurte nesten litt på hvor det “ble av” deg, men for noen få timer siden fant jeg ut at kommentarene dine hadde havnet under spam! Så jeg har fått flyttet dem nå. Merkelig, for jeg vet jo av måten du kommenterer på at du faktisk leser innleggene mine og spammer ikke overhodet. Det er i alle fall rettet opp i<3 Takk det samme! klem!

    2. Hei 🙂 Haha, spam, det er da jeg kommenterer mye her 😉 Neida, jeg måtte le litt for meg selv:-)
      Nå fikk jeg sett videoen. Veldig artig!
      Jeg blir også oftes tatt for å være mye yngre ut fra utseende, det er bare bra! Og jeg har sett mye special victims unit og elsker den serien, interessante temaer. Var flere ting jeg kjente igjen. Morsomt å høre om deg. Fin katt 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg