VIDEO: JEG SVARER PÅ DERES SPØRSMÅL

Altså… 27. februar (!!) la jeg ut et innlegg hvor dere kunne stille meg spørsmål og jeg skulle etter deres ønske svare på video. Først tok det meg litt tid å få filmet den videoen, men på toppen av det så har jeg utsatt i svært mange uker nå å faktisk redigere videoen. Jeg har hatt null motivasjon og ville egentlig bare utsette enda lenger hehe. Men siden flere av dere virkelig ønsket at den videoen skulle komme ut og har spurt meg flere ganger om når den kommer (jeg trenger faktisk å bli mast på noen ganger) fikk jeg endelig satt meg ned for å redigere den. Så ENDELIG er den ferdig og klar til å postes. Beklager virkelig for at det har tatt så lang tid! Dronningen av prokrastinering? Ja, man kan vel si sånn noen ganger.

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg