VIDEO: MONAS BURSDAG

Hei dere! Vi hadde en kjempefin dag i går og Mona ble veldig overrasket! Da vi kjørte henne ut (med bind for øynene) spurte hun flere ganger om hun kjente de som kjørte og eneste svaret hun fikk fra meg var “jeg tror ikke det, men det kan hende de har lest bloggen din eller noe og vet hvem du er” haha. Det var nemlig søsteren til Mona og venninna vår Anniken som satt foran i bilen. De var helt stille på veien slik at Mona ikke skulle forstå at det var dem. Kvelden ble i alle fall veldig vellykket og som dere kan se på videoen koste vi oss masse!

Om en liten stund blir jeg kjørt fra Tjøme og inn til Tønsberg sentrum slik at jeg får tatt bussen hjem og så skal jeg rett i møte. Det ble ikke så sent på meg i går, noe som var veldig deilig egentlig! Jeg hater å våkne sent og i dårlig form. Jeg rakk til og med å rydde leiligheten før alle våknet. Vi endte med å sove her i natt alle sammen, noe som var koselig. Dere får se på videoen hvordan dagen var og hvordan bursdagen ble 😀

Advarsel: jeg synger på videoen og stemmen min er fæææl haha

//Elise Amanda

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg