VINNER AV GIVE AWAY! GRATULERER TIL..

Reklame | Premie sponset av personlig almanakk

Nå er det onsdag, noe som betyr at det er tid for å kåren vinneren av min give away! Premien er et gavekort hos personligalmanakk.no til en verdi av 399kr. Trekningen gjorde jeg ved å legge inn antall deltagelser i en random number generator og så trakk den et tilfeldig tall. Tallet som ble trukket var nummer 47, så da var det bare for meg å telle meg ned til deltagelse nummer 47.

Vinneren er Ane (@anexl_97), gratulerer så mye! Send meg en DM på instagram med mailadressen din, så sender jeg gavekortkoden til deg på mail.

 

Ønsker dere flere konkurranser i fremtiden?

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg