vlog | BLI MED OSS TIL SVERIGE!

Gjett hvem som vlogget da de var i Sverige da? Ja, det var oss det! Så her får dere bli med oss på litt av det forskjellige vi gjorde og dere får et innblikk i hvor rar jeg egentlig er i virkeligheten hehe. For å si det sånn så tar jeg ikke meg selv så veldig høytidelig. Som dere får se så rakk vi å gjøre veldig mye forskjellig på litt over et døgn og vi hadde det veldig fint sammen! Nå var ikke dette akkurat første gangen vi dro på tur sammen, så vi visste jo godt at vi funket sammen på den måten også.

Heldige meg som egentlig ikke er sååå glad i å redigere har ei bestevenninne som synes at det er helt greit å gjøre! Så mesteparten av redigeringen til denne vloggen er det faktisk Anniken som har gjort. Klager ikke på det altså! Men nok skravling fra meg, her får dere se videoen! Jeg håper den faller i smak! Husk også at om du har noen videoønsker er det bare å gi meg beskjed:)

 

 

Liker dere vloggs eller andre type videoer best, forresten?

 

 

//Elise Amanda

 

1 kommentar
    1. Gøy med sånn liten ferie og gøy med en liten vlogg. Jeg har begynt med litt forsiktig testing med noen små “snutter” med fjas på video. Men noe greier med redigering etc våger jeg meg ikke på 😀 Fin denne 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg