VLOG | DAG EN PÅ RASP

 

Jeg filmet faktisk litt mandag forrige uke da jeg ble lagt inn og resultatet ser dere under. Filmen tar dere litt med “bak fasaden” som bloggen er, dere får blant annet se meg rett etter et anfall av panikkangst. Ellers så får dere jo se litt om hvordan dagen min foregikk og dere får også høre litt om tankene mine. Jeg er ingen ekspert på vlogging, så ikke forvent for mye altså hehe.

 

 

 

Hva synes du om videoen og skal jeg begynne å blogge oftere?

 

 

//Elise Amanda

4 kommentarer
    1. Vet hvor tøff starten på en innleggelse er. uansett om man har vært igjennom det før så er det like tøft hver gang. Håper ting blir bedre for deg etterhvert. Vil gjerne se flere vlogger hvis du er komfortabel med å filme de 🙂 Likte redigeringen på videoen

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg