VLOG FRA HELLAS

Flere som synes at det var deilig å stille vekkerklokka i natt? Jeg er tidenes b-menneske så dette har jeg sett frem til helt siden vi stilte inn til sommertid for mange måneder siden haha. Her kommer forresten vloggen fra Mona Marlene og jeg var i Hellas! Jeg synes det er gøy at flere av dere har spurt om når den kommer og sagt at dere gleder dere til å se.

Jeg har ikke fått helt taket på vlogging ennå, men det har da blitt bedre siden jeg startet med det. Så da håper jeg bare at vloggen faller i smak!<3

 

 

 

 

//Elise Amanda

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg