VLOG FRA LOFOTEN

Hei! Har dere hatt en fin dag så langt? Jeg våknet før fuglene i dag og bestemte meg derfor for å vaske litt og dermed dusje. Så skulle jeg legge meg nedpå senga litt for å slappe av i 8-tiden og det gikk som det gikk.. Egentlig skulle jeg kanskje være med på et skolebesøk i dag, men det sov jeg fint over. Jeg våknet vel først rundt 10.30 hehe. Dagen ellers har gått til å jobbe hardt med behandling/tilfriskning. Det behandlingsprogrammet jeg følger nå tar mye av dagen min, men hvis det får meg bedre er det definitivt verdt det!

Som dere sikkert har fått med dere var vi på bryllupsreise i Lofoten i august og hadde det helt fantastisk der! Jeg husket faktisk å filme litt også og selv om det ikke ble veldig mye ble det nok til å sette det sammen til en vlog. Og bare til info så var det en skråning der det nesten gikk galt for meg, så jeg hadde bare blitt veldig forslått. Eller bare og bare da.. jeg hadde ikke dødd iallfall. Jeg hadde ikke stått sånn på enden av fjellet for å si det sånn!

 

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg