VLOG | One Day In My Life In Hospital

God kveld, god kveld! Åh, så lang denne dagen her har vært. Jeg fikk ikke utgang i går og jeg får heller ikke utgang i dag, dermed har jeg bare surret rundt her inne på avdelingen. I morgen får jeg heldigvis utgang og det skal bli så godt å få luftet seg litt igjen! Å kjenne frisk luft, rusle en tur med musikk på ørene.. det gir meg så mye. Det gir meg tid til å sortere tankene litt og til å roe meg ned. Jeg trenger virkelig utetid og jeg håper kvelden og natten går fort.

Denne uken her har jeg ikke andre spesielle planer enn at Mona kommer på lørdag og det gleder jeg meg utrolig mye til! Det er alt for lenge siden sist vi så hverandre, så det skal bli godt. Vi har egentlig ikke fastslått helt hva vi skal, men vi skal iallfall kikke litt rundt i butikker og så skal jeg ta et måltid ute med henne. Kjenner jeg oss rett blir det en god del bilder også, jeg bare krysser fingrene for at det ikke blir regn, slik det er meldt. Men enn så lenge får dere se en vlog fra lørdagen hvor jeg hadde besøk. Haha uff reaksjonen min på måkene i videoen.. vel, dere får se selv!

 


Denne vloggen ble dessverre litt kort, men neste skal bli lenger, jeg lover.

 

Ønsker dere at jeg skal vlogge oftere?

 

//Elise Amanda

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg