VLOGGING + SVAR PÅ SPØRSMÅL

God lørdag! Husker dere forrige lørdag hvor jeg sa at jeg bare skulle slappe av alene hjemme? Vel, jeg dro heller for å se Skal vi danse med Caroline og da fant vi ut at det kunne vi gjøre neste lørdag også. Så i kveld kommer Caroline hit på middag og for å se Skal vi danse med meg. Det blir koselig! Nå holder jeg på å rydde litt i strikketinga mine og litt andre ting i stua og blir helt sjokkert over hvor mye drit som samler seg opp i løpet av flere år. Gamle notatbøker, telys som har brent ned og masse annet skvip som skal rett i søpla. Gleder meg til jeg blir ferdig, for å si det sånn!

Det ble forresten etterlyst flere videoer på bloggen og det kan jeg prøve å begynne med etterhvert igjen. Enn så lenge så kan dere følge meg i dag på @ea_strikker på Instagram, der vlogger jeg nemlig i dag!

Tenker du på at du fortsatt har endel vektøkning (minsking av undervekt) som gjenstår når du strikker? Kan tenke meg at det blir ekstra vanskelig hvis du «vokser ut av» alle de flotte genserne du strikker, mtp at jeg mener jeg leste et sted at du strikker de i S og XS? Jeg har helt ærlig ikke tenkt så mye på det når jeg strikker gensere. Jeg har veldig pærefasong naturlig, så jeg legger hovedsakelig på meg fra midja og ned. Bukser blir derfor veldig fort for små, men på grunn av fasongen min holder overkroppen min seg ganske lik uavhengig av vekt, så genserne kommer til å passe uansett. Veeeeldig upraktisk mtp bukser, men svært praktisk mtp overdeler haha. Hyggelig at du tenker på meg og strikkingen min <3

Har du klart å holde vekten etter du ble skrevet ut fra RASP? Det kunne gått bedre, men det kunne også gått mye verre. Men jeg føler at behandler og jeg har en god plan for vekt fremover.

Hvor ofte er du til behandling på spisenheten? Der går jeg til time en gang i uken. Heldige meg har hatt behandleren min der før jeg ble myndig til og med, så hun kjenner meg og min situasjon veldig godt. Eneste som er kjipt med å ha timer der er i grunn den lange reiseveien det tar for meg pga bussrutene hehe.

 

Hva skal du i kveld?

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

1 kommentar
    1. Åååå så gøy at du skal begynne med litt videoer, gleder meg masse til det!😍 Håper du har en fin helg, beundrer forresten hvor hardt det virker som du jobber og hvor mye mer kontroll du har på sf❤️❤️❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg