VLOGMAS 2020 – ANDRE UKEN I DESEMBER

Bedre sent enn aldri, eller hva? Her kommer vloggen fra den andre uken i desember. Det ble dessverre ikke så mye filming, men denne uken har jeg vært mye flinkere til å filme, så neste blog blir nok veldig mye bedre:) Nå må jeg løpe og gjøre meg klar, for snart står Anni på døren her. Det blir koselig med litt bestevenntid igjen! Vi skal spise indisk take away og senere i kveld skal vi på kino for å se en julefilm. Nå må jeg nesten løpe, men dere hører fra meg i morgen:)

 

 

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg