VLOGMAS 2020 – DEN FJERDE UKEN AV DESEMBER

Siste dag av 2020 faktisk! Det skal bli godt å kunne legge dette året bak seg. Bare fælt har jo ikke dette året vært, men det er jo ikke til å stikke under stol at det har vært et ganske annerledes år. Jeg har lekt litt på tanken om å skrive en årsoppsummering, men jeg vet ikke om det er interessant? Det tar ganske lang tid, så med mindre noen faktisk ønsker å se det tror jeg at jeg dropper det.

I kveld skal vi bort for å feire det nye året inn og jeg gleder meg skikkelig! Mona kommer hit og så drar vi alle tre sammen til der vi skal være. Jeg tror det blir en skikkelig fin kveld og det gjør ikke meg noe at det er begrensning på 10 mennesker med tanke på smittevernsregler, for det er nok i massevis for meg hehe (vi blir under 10 stykker).

Her kommer forresten den siste videoen av vlogmas for dette året. Håper dere liker den! Jeg har også filmet inn til en ny video hvor jeg viser dere hva jeg fikk til jul, så den kommer en eller annen gang når den er ferdig redigert. Har dere noen videoønsker må dere bare si ifra altså, så skal jeg se hva jeg får til.

 

 

Snakkas i 2021!

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg