VLOGMAS 2020 – den første uken i desember

God kveld! I dag har jeg hatt en veldig fin dag i barnehagen hvor vi blant annet malte litt. Ellers i dag har ting gått litt sånn opp og ned, som det egentlig gjør hele tiden hehe. Jeg er iallfall flink til å sette pris på de fine øyeblikkene jeg opplever i løpet av en dag og å klare det tror jeg har mye å si for hvordan man generelt har det. Andreas og jeg har sett de to siste episodene av Game of Thrones i dag og jeg synes det er sååå trist at det er ferdig! Mange sier at de absolutt ikke likte slutten, men den var ikke så ille som jeg fryktet faktisk.

Siden det lenge har blitt etterlyst flere videoer tenkte jeg å slenge meg på vlogmas igjen, men da hvor jeg filmer en uke om gangen. Å skulle filme hver dag og lette ut en ny episode hver dag er ikke livet mitt spennende nok til og ikke har jeg overskudd til det heller. Så jeg håper denne løsningen er grei. Forrige uke glemte jeg å filme en del, men under her ser dere iallfall litt av uken min og hva jeg gjorde:)

 

Liker du å se hverdagen på video til bloggerne du følger?

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg