VLOGMAS 2020 – TREDJE UKEN I DESEMBER

Heihei! Har dere hatt en fin start på uken? Tenk at det kun er to dager igjen til julaften da! Jeg er så glad for å være hjemme i år og jeg setter så stor pris på det, til tross for at dette adventstiden her er veldig utenom det vanlige. Forrige desember ble jeg innlagt i starten av måneden og i starten av januar overført til RASP. Jeg tror det har litt å si på at jeg setter ekstra pris på å være hjemme. Jeg var iallfall fast bestemt på at det var siste gang jeg skulle være innlagt i julen og enn så lenge ser det ut til å gå min vei iallfall!

Dette blir den nest siste videoen av årets vlogmas. Jeg husker for noen år siden hvor mange publiserte en vlogg hver eneste dag i desember og jeg må si jeg er imponert, for det hadde jeg aldri i verden klart! Å skulle filme så mye, redigere og publisere video hver dag… en uke av gangen holder i massevis for meg! Denne ukens video ble heldigvis litt mer spennende da det har skjedd litt denne uken, så dere får se om dere liker den. Enjoy!:)

 

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg