VLOGMAS DAY 17

Wow, nå er det kun seks dager igjen til jul dere! Jeg tror desember aldri har gått så fort noen sinne! Siden jeg har en del planer denne uken så har jeg jo faktisk litt å lage vlogmas om / ta dere med på, så det er jo i det minste gøy! Jeg poster videoer som har blitt filmet dagen før jeg poster dem, nettopp fordi de må redigeres og det er jo en fordel at de ikke kommer ut rundt midnatt hehe. Derfor står det dag 17, selv om det i dag er 18. desember. Under kan du se at jeg går tur med Maine Coon katten min ute i snøen, Mona og jeg som prøver å ikke bli påkjørt av barn når vi står på skøyter, litt fra vinkvelden vi hadde i går og enda mer.

Jeg må le litt av det ene bilder på collagen under her. Det er sånn man står på skøyter, ikke sant? Neida. Jeg hadde egentlig lyst til å prøve å ta Scorpion, men da holdt jeg på å gå rett på trynet, så jeg prøvde meg på spagaten. Ikke at jeg fikk det til, det er alt alt for lenge siden jeg har tøyd (wopsi, ikke bra). Men til at det er lenge siden sist var det faktisk ikke så alt for ille.

-Elise Amanda

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg