VLOGMAS DAY 18

Da var det tid for en ny vlog! Denne gangen kan dere følge meg mens jeg åpner kalender, tar synstest, shopper litt på kjøpesenteret med to venninner, til yoga og litt til. Jeg filmet ikke noe i yogatimen da jeg ikke akkurat bare kan ta opp telefon eller kamera midt i timen.. Men jeg hadde yoga i dag også og da filmet jeg litt rett etter timen, så da får dere et lite innblikk fra det også:)

Jeg trodde aldri jeg skulle si det, men jeg tror jeg har spist nok godteri i dag for flere uker fremover. De få gangene sier jeg slik så mener jeg det egentlig bare i max en dag altså. Litt som alle de som sier de aldri skal drikke igjen dagen derpå når de er fyllesyke, bare at jeg sier slik om godteri. Nå skal vi straks ta båten hjem igjen og jeg håper virkelig at det ikke blir like mye sjø som det var på vei til hit. Det, kombinert med at jeg allerede er litt kvalm pga godteri er ingen god kombo..

-Elise Amanda

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg