VLOGMAS DAY 19

God kveld! Har dere hatt en fin dag i dag? Her har jeg hatt Nora på besøk og vi laget ristopper. Det er så utrolig godt, men jeg burde ha firedoblet oppskriften. De blir alltid spist opp så fort, både av oss og gjester vi har på besøk haha. Vi skulle egentlig lage brente mandler også, men vi var tomme for bakepapir, så da får heller jeg lage det i morgen. Åh i morgen dere.. jeg er stresset allerede. Huset skal vaskes, resten av matvarene skal handles inn, jeg skal bli med Andreas så han får handlet julegaver, brente mandler skal lages og en klesvask skal bli tatt.

Under her ser dere vlog fra gårsdagen. På vloggen tar jeg dere med på yoga, med til Sverige og jeg forteller litt om innkallelsen jeg fikk til vurderingssamtale på RASP. Håper den faller i smak! Kanskje hører dere fra meg en gang til senere i kveld.

-Elise Amanda

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg