VLOGMAS DAY 22

Nå regner jeg med at de fleste har benket seg foran TV-skjermen med “Grevinnen og hovmesteren”? Vi har i alle fall det! En porsjon til med brente mandler er laget, bordet er pyntet, riskrem er laget og huset er rent. Det gjenstår kun noen småting, så nå kan det bare bli jul! Andreas og jeg har bestemt oss for å åpne pakkene fra hverandre så fort det tipper over til midnatt siden vi uansett er våkne da, så det blir hyggelig! Jeg gleder meg veldig til han skal åpne den fra meg! Jeg vet den kommer til å falle i smak!

Jeg skal innrømme at jeg er litt nervøs for morgendagen. Jeg håper så inderlig at dette blir en bulimifri julaften og jeg har tatt alle de forhåndsreglene jeg kan ta. Hadde spiseforstyrrelsen bare kunne tatt en pause akkurat på julaften.. det hadde vært tidenes julegave det! Heldigvis er jeg der at jeg ikke tar det som verdens undergang om det ikke blir en fri dag, men heller tar det som en gigantisk bonus om det blir det. Jeg har erfart at det er best for meg å ta det slik.

Her kommer den siste vlogmas-episoden ut! Jeg tar dere med på julegaveshopping gjort i siste liten (ok, ikke helt, jeg vet det er flere som tar det siste på julaften) og julebord blant annet. Jeg kommer til å filme i morgen også, men det blir en helt annen type film og den kommer ut senere til uken. Dere kommer likevel til å høre fra meg en gang eller to i morgen. Jeg regner egentlig ikke med at så alt for mange kommer til å få meg seg dagens vlogmas da jeg håper/tror de fleste er opptatt med andre ting nå. Ønsker dere alle en så god lille julaften som mulig <3

-Elise Amanda

4 kommentarer
    1. Håper du får en kjempefin julaften i morgen <3 også håper jeg, og tror at spiseforstyrrelsen holder seg langt i bakgrunnen og ikke ødelegger noe :)<3

    2. Jeg synes at du bør legge ut et innlegg om presangene du får på julaften og hvordan du opplever årets juleferie. Hva har vært utfordrende? Har du sloss og vunnet mot bulimien ved enkelte tilfeller? Har noen dager vært bedre enn andre? Hvordan behandler du deg selv dersom du opplever tap av kontroll og nederlag? På hvilken måte kan du ta eierskap over eget liv?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg