WAIT, ISN’T IT WINTER?

Altså, det ser virkelig ut som om bildene under er tatt på høsten, men neida. Dette er antrekksbilder fra i dag, en helt vanlig dag i januar. Det er skremmende hvor mild denne vinteren her har vært, for på denne tiden skulle det vanligvis vært flere grader i minus og gjerne snø på toppen i tillegg. Likevel må jeg se langt etter å kunne dra på skitur eller bare kunne ta bilder i snøen.

Det blir forresten en skikkelig pensjonistlørdag på meg i dag med brus og strikketøy. Jeg hadde jo et lite håp om å bli ferdig med genseren jeg holder på med før jeg drar herfra, men det skjer nok ikke. Uansett så skal det strikkes på i kveld!

Har dere forresten fått med dere at slengbukser har blitt skikkelig in igjen? Jeg var sykt skeptisk i starten, men så fant jeg denne her med passe mengde sleng og skal innrømme at jeg har blitt bitt av basillen jeg også. Buksa kjøpte jeg forrige uke eller noe med penger jeg fikk til jul, jeg har bare glemt å vise den til dere.

Snakkas i morgen, så skal det strikkes! PS: følg gjerne strikkinga mi på @ea.strikker på insta.

 

Hva synes du om antrekket og liker du slike bukser?

 

 

//Elise Amanda

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg