WE COPIED SOPHIE ELISES INSTAGRAM

Hahah, herlighet, da er det på tide å vise dere videoen som Mona og jeg filmet da hun var på besøk her forrige lørdag. Vi prøvde nemlig å gjenskape instagrammen til Sophie Elise og vel.. Jeg vet ikke helt hva jeg skal si engang. Det må nevnes at vi ikke tok dette her dønn seriøst altså, så er dere klar over det. Vi hadde det iallfall veldig gøy i prosessen med å filme dette. Jeg håper dere finner videoen underholdende!

Er det forresten noen andre kjendiser dere ønsker at jeg eller vi skal gjenskape instagrammen til? Legg igjen en kommentar om hvilken og hva navnet er på Instagram til den aktuelle personen isåfall. Da kan jeg/vi også prøve å ta det litt mer seriøst haha.

 

Sååå hva synes du? haha

//Elise Amanda

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg