WHEN YOU TRY YOUR BEST

Mandag dere! Med andre ord: ny uke og en ny start. Jeg er veldig fan av mandager, det er så mye lettere å da nullstille seg, legge den forrige uken bak seg og starte med blanke ark. Mandager er også den dagen i uken hvor jeg har dansing, noe som gir meg enda en grunn til å like mandager. Før hatet jeg mandager, men jeg tror det handler litt om innstilling. Hvis du våkner opp og tenker at dette her blir en ræv dag, så blir det mest sannsynlig det. Ikke misforstå meg her altså, noen dager er dårlige uansett hva man gjør og hvor positiv man prøver å tenke.

De siste dagene av uken som var har det vært dårlig blogging fra min side. Jeg har i tillegg ikke hatt overskudd til å svare på kommentarer eller kommentere hos andre, men det skal jeg komme à jour med i løpet av kvelden. De siste dagene har dessverre vært veldig mye preget av sykdom. Heldigvis startet dagen i dag mye bedre! Mona kom hit i går kveld og nå sitter vi i sofaen og blogger fra hver vår pc. Egentlig skulle jeg poste en film på søndag som jeg pleier, men med tanke på hvordan ting har vært i det siste har jeg ikke fått filmet en gang. Men den kommer altså! For i dag filmer vi nemlig litt og jeg skal ta dere med på en dag i mitt liv. Hvis dere har noen videoønsker må dere forresten bare skrike ut i kommentarfeltet:)

//Elise Amanda

1 kommentar
    1. Nydelig frisyre, Elise Amanda. Kledelig. Jeg synes du er flink til å kombinere ulike kontraster via klesstilen din; mykt, røft, feminint, maskulint, avslappet, pynta m.m. Du har en gjennomført stil og er i så måte tro mot deg selv. Liker at du kjører på og gjør din egen greie. Ikke alle våger å være utradisjonelle og eksperimentere i klesveien, men det gjør du, og det er inspirerende å se. Det vitner om at du er nysgjerrig og utforskende som person, og det er fine personlighetstrekk.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg