YIN YOGA OG TILBAKE HOS DANSESTUDIOET

Åhhh så fint det var å være tilbake hos dansestudioet, selv bare for litt over en time. Denne uken og neste er det nemlig en del yoga timer på drop in der og det måtte jeg jo nesten benytte meg av. Det er så rart at selv jeg som er utrolig stresset klarer å slappe ordentlig av under Yin yoga og til og med klarer å flytte fokus fra alt det som vanligvis går gjennom hodet mitt. Flere ganger følte jeg at jeg fløt og at jeg bare var. En utrolig merkelig følelse, men herlighet så godt det er å virkelig få slappe av ikke bare i kroppen, men også i hodet.

Dansestudioet har bestandig vært et fristed for meg, enten det er yoga eller dans og jeg er så takknemlig for at vi har et så godt tilbud når det kommer til dette her i Larvik. Det blir nok mer yoga på meg i desember enn denne ene timen i dag, så det ser jeg frem til!

Det er så trist at jeg heller ikke får danset vårsemesteret på dansinga pga innleggelse. Tidligere har jeg max gått 1/2 år uten dans og nå blir det 1 og 1/2 år. Jeg prøver å heller snu det om til motivasjon: jeg kan komme enda sterkere tilbake, eller hva? Da har jeg iallfall noe veldig fint å jobbe mot! Dans gir meg så mye og jeg kan nesten ikke vente med å være tilbake!

Vi har forresten pyntet til jul hjemme i dag, noe jeg gleder meg til å vise dere! Det har blitt sååå koselig her hjemme nå! Her ser dere forresten hva jeg gikk med på yoga i dag: yogatights, hettegenser og et usminket ansikt. Jeg liker å gå sminket, men jeg går faktisk mye mer sminkefri enn med sminke.

 

 

 

//Elise Amanda

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg