YOUTH STATE PANTHERS

Gjett hvem som stod opp klokken 04.45 i dag da? Jeg er jo egentlig ikke akkurat en morgenfugl, for å si det sånn, så jeg vet ikke helt hva som skjedde. Jeg våknet og fikk ikke sove igjen så da stod jeg like så godt opp. Jeg tok på meg de rosa ullsokkene mine, tok en cardigan over pysjen og listet meg ut i gangen så jeg ikke skulle vekke de andre da jeg hentet meg en kopp med varm te. Det var egentlig litt deilig å starte dagen slik. En varm kopp te, avdelingen som er helt stille og bare sitte på rommet for å redigere en video. Utenfor vinduet ble det stadig lysere og først etter noen timer hoppet jeg inn i vanlige klær og gikk til stua for å se God Morgen Norge før frokost. Tviler dessverre på at slike morgener gjentar seg ofte, men jeg er ganske sikker på at jeg kommer til å få sove godt til kvelden da..

Jeg testet ut det eldste objektivet mitt i dag da jeg tok bilder og jeg går tilbake til mitt faste for å si det sånn. Det eneste kjipe med det faste jeg bruker er at man må stå så langt fra ting for å ta bilder, men til gjengjeld tar det opp lys mye bedre, noe som er viktigere for meg. Men vi skal snakke om jeg skal få lov til å gå ut for å ta litt bilder innimellom, så det gjør jo saken mye lettere. Enn så lenge er alle bildene jeg har lagt ut mens jeg er på RASP tatt på rommet mitt her.

   

 

Hva synes du om antrekket?

 

//Elise Amanda

10 kommentarer
    1. SÅ deilig med en stille og rolig morgen, jeg lå og dro meg i senga så lenge jeg kunne i dag 😉 Dødsstilig antrekk, du tar så mange fine bilder!! Ønsker deg en fortsatt fin dag <3

    2. Det var tidlig å stå opp..sov nesten ikke i natt jeg..så tror jeg skal sove bra til natta igjen også 🙂 Tøffe bilder av deg det her..og jeg har også sånn linse(tror det er den du har snakka om at du bruker også)som må være litt langt unna om man skal få med hele kroppen… Gode ønsker til deg og håper det kommer mye bra ut av oppholdet/behandlinga <3

      1. Haha, ja, det ble veldig tidlig! Men litt deilig også. Uff, da håper jeg at du får sove mye bedre i natt! Tusen takk! Jeg har en 59mm f/1.8, er det den du også har? Veldig fornøyd med den iallfall! Tusen takk! <3

    3. Så stilig du var idag! 🙂 Det ble fine bilder! 🙂 Jeg tror jeg var oppe omtrent samme tid, men sovnet igjen. Deilig når det er stille morgener. Men ja, jeg pleier ikke være morgenfulg jeg heller 🙂 Håper du har en fin dag! <3 Jeg synest det er topp at du steller seg litt ekstra der du er!! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg