Gaver

God morgen! Jeg pleier alltid å være ferdig med julegaver i starten av november, men nå er det noen få dager til julaften og jeg har enda flere pakker igjen! Noen i familien, bestevenn og to venner har jeg ikke funnet til eller er jeg ikke ferdig med, så dagene framover blir utrolig stress!

Nå skal jeg på en kjempekoselig tradisjon! Pepperkakebaking og lage pepperkakehus(?) med besteforeldrene mine! Det blir nok utrolig hyggelig i år, som det alltid blir! Gleder meg!




Noen få av julegavene

-Elise

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg