Jeg blir innlagt

Jeg har egentlig vært ganske åpen i det siste med at jeg ikke har hatt det så bra. Alikevel har jeg alltid satt opp et smil og sagt at det går bra, hvis noen har spurt meg. Her om dagen skrev jeg på facebook at jeg blir innlagt, det er rett og slett noe som er umulig å skjule med tanke på lengden på innleggelsen. Jeg fikk så utrolig mange overaskende positive tilbakemeldinger, jeg setter virkelig pris på hver og en som har tatt seg tid til å skrive noen ord til meg!♥ Ikke en eneste negativ person var det!

Så ja, jeg blir innlagt om ca tre uker, datoen er ikke satt ennå. Hvor lenge innleggelsen blir kommer an på hva som skjer, hvordan det går, framskritt og skritt tilbake. Jeg regner med at innleggelsen blir på 2 månder, men det kan både bli litt kortere eller ganske så mye lengre, det kommer rett og slett an på hva som skjer. Jeg får håpe på det beste.

Jeg kommer ikke til å fortelle hvorfor jeg blir innlagt, så du trenger ikke spørre meg om det. En dag, hvis jeg blir klar for det så skal jeg fortelle. Jeg tviler ganske sterkt, men jeg vet ikke sikkert. Med tanke på at jeg skriver dette på bloggen, så er det kanskje noen som lurer på om jeg kommer til å fortsette å blogge. Så vidt jeg husker så er det ikke internett der og heller ingen mulighet for å få det heller. Det blir i alle fall noen innlegg de gangene jeg får permisjon, så jeg stopper ikke å blogge.

Hvis det er noe du lurer på så kan du spørre, jeg skal svare så godt som mulig. Vær så snill og ikke kom med negative kommentarer, jeg takler virkelig ikke det nå. Det er veldig skummelt for meg å fortelle dette, så vær så snill og respekter.


 
-Elise 

14 kommentarer
    1. Du er veldig ung fortsatt, og du har så utrolig mye fremfor deg. Jeg håper du tar i mot den hjelpen du får nå, at du jobber deg ut av det helvette du står i, og at du møter noe bedre. Det vil alltid være fremskritt, tilbakefall, gode dager og dårlige dager. Men slik er livet, for alle. Det går bra. Det ordner seg, Elise♥

    2. Stå på jenta mi<3 du er sterk å vil klare dette, jeg er veldig veldig glad i deg Elise<3 for den du er

    3. lykke til/ god bedring!<3 håper virkelig det ordner seg for deg Elise!, savner deg veldig, og eg vil at du skal vite at selv om eg ikkje har sett deg på lenge! er jeg her for deg! <3 glad i deg og stolt av at eg kjenner en så sterk person som deg! <3

    4. Kan du si hva du skal på? Siden det ikke er sykehus, er det et behandlingssenter eller noe sånn? 🙂 Hvis du vil/klarer, kan du si liksom hvordan de jobber der? Det er bra du tar i mot hjelp, god bedring. 🙂 (Det er ikke meningen å mase eller noe sånn, jeg bare lurer på alternativer til sykehus siden du sa du ikke skulle legges inn på sykehus. 🙂 )

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg