Mine hemmeligheter 1 #

1. Jeg har muggfobi. Det er helt forferdelig.
2. Jeg har levd i min egen lille boble i lang tid nå, på tide å komme meg ut av den.
3. Jeg forstår meg ikke på mennesker, hvorfor de gjør som de gjør. Men jeg vil si jeg er flink til å sette meg inn i andres situasjoner.
4. Vennene mine er helt utrolige, jeg er takknemlig for hver og en! Jeg har virkelig verdens beste venner og jeg skulle ønske jeg kunne gjøre mere for å vise dem hvor mye de betyr for meg. 
5. Det er ikke sykehus jeg blir innlagt på. 

Noe du ikke visste?

-Elise 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg