tredje desember


genser fra h&m sin barneavdeling // 199 kr        svart kjole fra h&m sin barneavdeling // 199 kr          sko fra bikbok // 599 kr

bluse secondhand      smykke fra glitter // 49 kr       skjørt fra h&m sin barneavdeling // 49 kr           sko fra økonomisko // 199 kr

kjole fra flloyd // 199 kr         sko fra bianco // 499 kr

kjole fra cubus sin barneavdeling // 249 kr       sko fra økonomisko // 299 kr

Da var det min tur til å holde en luke i julekalenderen for dere! Min første luke er da tips til hva man kan ha på seg på julaften og jeg må få sagt tusen takk til Ingrid som stilte opp som modell for meg! Antrekk nummer en er en enkel svart kjole med rysjer hvor jeg valgte å bruke en metallic genser over for å skape den mere spennende. Blir det varmt er det bare å ta av gensere og antrekket er likevel litt anerledes og spennende grunnet skoene. Antrekk nummer to valgte jeg å bruke noe annet enn kjole, for skjørt er jo fint det også!? Røde lepper, et smykke og et par høye hæler og wips: hverdagsantrekket blir et festantrekk! Antrekk nummer tre ble et “eventyrantrekk” med en stor rød tyllkjole og sølve glittersko. Et ganske enkelt antrekk med få detaljer, men mere trenger man ikke når skoene og kjolen er såpass blikkfangende som det de er. Antrekk nummer fire er også et ganske enkelt antrekk og kjolen har en åpen rygg bak med en sløyfe. En søt og enkel rød julekjole, svarte strømpebukser og ikke så veldig høye sko, noe som passer for de fleste?

Hvilket antrekk likte du best og hvilket ville du helst ha gått i?

12 kommentarer

Siste innlegg