tips pt. 5

Jeg skal bli flinkere til å begynne å tipse dere om ting, ikke bare forskjellige blogger som jeg  synes det er verdt å ta en tur innom, men også andre ting som musikk, bøker, filmer, fotografering og så videre. Hvis det er noe dere spesielt ønsker tips om, så fortell meg det gjerne og jeg skal gjøre så godt jeg kan med å prøve å få det til. Det trenger ikke være noe av det jeg nevnte ovenfor, det kan godt være noe helt annet.


Dette er Hanna, ei jente som er helt rå med kameraet! Trykk på bildet for å komme til bloggen hennes.


Og her har vi fine kaja som er en helt fantastisk danser og tar lyse og inspirerende bilder! Også verdt å klikke innom! 

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg