september


She thought, she really thought she could run away from all the monsters. So she tried her best, but they came after her in her head.

Alt for lenge siden sist, så kanskje jeg kan fortelle litt? Jeg har flyttet på instutisjon. Jeg har blitt helt teavhengi igjen. Kroppen min er veldig sliten for tiden og jeg har måtte tatt to ukers pause fra all trening. Jeg har fått meg kjæreste( ). Jeg har tatt en del bilder uten å poste dem. Jeg har sluttet på skolen, men vil ta opp noen fag som privatist. Jeg har ommøblert rommet mitt midt på natten igjen. Jeg har savnet å ta bilder. Jeg har hatt skikkelig julestemning. Hva med deg?

5 kommentarer
    1. Jeg tvinger meg selv på skolen hver dag. Har blitt gulerot avhengig faktisk og jeg er også veldig sliten for tiden. Lykke til videre med det du skal, håper virkelig ting bedrer seg snart..

    2. Gratulerer så mye med med kjæreste <3 Og håper ting går oppover!
      Jeg skal få meg psykolog igjen, jeg har det superfint på skolen, jeg gleder meg til høstferien ooog jeg likte at du nettopp blogget

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg