EurovisionSongContest

Endelig lørdag og endelig tid for MGP-finalen 2015! Nå sitter jeg godt plassert i sofaen i kjærestens behagelige genser mens øynene vipper mellom å være limt til tv-skjermen og litt småtitting ned på dataen mellom sangene. På fanget ligger pus og på bordet står det en kopp med smågodt, en kopp med te og favorittsaften min (jeg har alltid vært mer glad i saft og jus enn brus faktisk). Jeg regner med at flere av dere også følger med? Jeg følger i alle fall med hvert år og har gjort det så lenge jeg kan huske, det er jo faktisk kjempespennende? Og når poengene blir lest opp finner man vel omtrent ingen med mer sommerfugler i magen og konkuranseinnstingt enn meg.

Tidligere i dag har jeg jobbet en del på dataen og med hva får dere kanskje vite senere en gang, men ikke helt ennå. Dagen har egentlig bare flydd avgårde og jeg har faktisk ikke fått gjort stor annet enn å gått en tur med kjæresten, lage mat og ordne litt her hjemme. Treningen som var planlagt ble det plutselig ikke noe av for når klokken har blitt så mye så er det ikke noe spørsmål engang om jeg prioriterer trening eller MGP.

Lik forresten gjerne facebook-siden til bloggen min som du finner ved å klikke HER.

Hvilket land heier du på?

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg