Innkjøp fra Polen

Hei! Da jeg var i Polen så ble det selvfølgelig litt shopping på oss alle og nå tenkte jeg å vise dere hva jeg kjøpte. Selv om mat og drikke var ekstremt billig der nede så lå faktisk prisen på klær på omtrent det samme som i Norge. Litt billigere var det jo, men ikke noen ekstreme forskjeller. Jeg ble i alle fall veldig fornøyd med innkjøpene og jeg har også blitt flink til å heller kjøpe ting jeg virkelig vil ha fremfor å bare kjøpe fordi det var litt fint og billig. Da slipper jeg også at ting bare blir liggende å slenge i klesskapet 🙂 Egentlig så hadde jeg tenkt til å lage en innkjøpsvideo til dere eller vise alle plaggene på, men følte ikke helt for det i dag og må også beklage for litt dårlige bilder. Uansett, her er hva jeg kjøpte:

veske fra h&m


jumpsuit fra reserved – jumpsuit fra h&m


bukse fra miniklær – genser fra reserved – hårolje fra frisør – hårbånd fra h&m – snøkule og strikk fra random butikk – øredobber reserved – krem og tørrshampo fra rossmann – såpe fra TGR – singlett og t-skjorte fra sportsbutikk – løpejakke fra reserved

6 kommentarer

Siste innlegg