H I P P – H U R R A

Gratulerer med dagen til verdens beste kjæreste!♥  Da klokken slo tolv igår kveld spratt vi en flaske med sprudlevin og Andreas ble overasket med eplekake med sprakende stjerneskudd. Eller vi ble jo egentlig litt tatt på fersken, kompisen min og jeg sendte han over til naboen en tur for å bake kake uten at han skulle vite det. Til tross for at vifta hadde stått på full guffe og vi hadde luftet godt luktet det eplekake da han kom tilbake. Glad ble han likevel, kaka ble vellykket og det var jo favorittkaka hans. Vi snikstartet jo litt med feiringen, men det er jo bare koselig!

Nå ligger vi ennå i pysjen og vi ser egentlig på Sherlock Holmes (jeg tok meg bare en liten pause for å blogge..). Vi valgte å heller spise en ekstra god middag hjemme idag og drar heller ut å spiser om noen dager, da har vi vært sammen i 1/2 år og det må jo feires litt! Så masse gratulerer til deg Andreas, du er helt fantastisk og jeg håper at du får en fin dag idag! Elsker deg og veldig takknemlig for at jeg har deg i livet mitt.

4 kommentarer
    1. gratulerer med dagen til han! Håper du får en fantastisk søndag!
      Hadde virkelig satt utrolig stor pris på om du hadde tittet innom vår blogg en tur, om du liker den legg gjerne igjen en kommentar!<3<3

    2. Syns egentlig parbilder pleier å være mest kleint, men deres var utrolig søte! Ser for meg at folk reposter dem på tumblr med relationship goals, haha 😀 Du har veldig fin blogg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg