GLITTER

God kveld! Dagen idag har egentlig gått i ett og startet med en tur til nabobyen hvor jeg klarte å gå meg bort. Mamma ble vel ikke akkurat overasket av å få en telefon av meg hvor jeg fortalte at jeg garantert hadde gått feil og ikke ante hvor jeg var eller skulle. Hun fant meg heldigvis til slutt. I bilen da vi skulle hjem var også Lena og babyen med og hele veien hjem satt jeg og dullet med babyen og dermed klarte jeg å bli bilsyk også. Bjørn Wiliam er en av de søteste babyene jeg noen gang har sett og på søndag skal vi i navnefesten hans, gleder meg! Jeg har også tatt noen fine telefonsamtaler idag og jeg håper virkelig det jeg prøver å få til nå går i boks, det hadde vært så deilig! Jeg tror jeg venter med det i tilfelle det ikke går, men jeg sitter her med store forhåpninger! 

Jeg har også en veldig fin nyhet å dele med dere! Siden jeg ikke klarte å vente lenger og delte det på facebook så kan jeg like så dele det her også. På fredag får vi en liten baby i hus! Eller liten og liten da. Det er en supersøt og snill kattunge av rasen Maine Coon og jeg har ønsket meg en katt av den rasen i mange mange år og endelig får vi oss en! Det er verdens største katt, men siden den er jente blir den ikke sååå stor. Nå er den like stor som katten jeg har fra før til tross for at den er baby og katten jeg har fra før er egentlig ganske stor til å være vanlig katt. Rasen har et herlig lynne og jeg kommer til å bruke masse tid fremover for å få min katt til å gå overens med den nye. Katten min har alltid vært den underdanige med andre katter så jeg tror det skal gå bra, den nye katten har jo ikke de aggressive instinktene. Gleder meg i alle fall masse til å bli kjent med nye baby-pus! 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg