Q and A

God kveld eller skal jeg si god natt? Døgnrytmen min burde vel ha kommet på plass allerede, men det er ennå en liten stund til skolestart så jeg får krysse fingrene. Tenk at nå som klokken er over tolv så er det bare en dag til babypus kommer i hus! Gleder meg så mye til å bli kjent med henne og få tilbringe mange år fremover sammen. Nå skal jeg ikke skrive meg bort, som jeg er litt for flink til å gjøre iblandt, men heller komme til poenget: SPØRSMÅLSRUNDE! Så nå er det bare å fyre løs så svarer jeg på de fleste spørsmålene om noen få dager. Husk at dere kan spørre om hva som helst, men det er ikke absolutt alt jeg kommer til å svare på. Spør i vei 🙂

3 kommentarer
    1. Skal du gå på skole til høsten? Om du skal: linje? klasse?
      Favoritt butikk?
      Hvordan har du det for tiden?
      Lyst på flere tattoveringer? Isåfall: Hva vil du tattovere?
      Hvor lenge har du og Andreas vært sammen?
      Hva ser du frem til?
      Hva heter du på instagram?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg