SWEATPANTS

Haha ok, jeg er faktisk ikke 100% sikker på om dette antrekket funker. Jeg mener, baggy joggebukse med høye heler, dressjakke og en crop top? Likevel så ble det ikke totalt kræsj og da har jeg fått prøvd ut det også. Det morsomme med klær er jo at det finnes så utrolig mange måter å kombinere plagg på og hvem har bestemt at joggebuksen kun hører til når man er alene hjemme? Jeg har i alle fall alltid gått i hva jeg ønsker så lenge jeg kan huske. Og liker ikke andre det, neivel da liker ikke andre det. Det morsomme med det er jo at det er gøy å se tilbake på gamle bilder og le og lure på hva i all verden jeg tenkte.

HUSK FORESTEN SPØRSMÅLSRUNDEN I INNLEGGET UNDER

Nå burde jeg vel komme meg opp til mamma for å stryke bunadskjorten min og forkleet + tilpasse forkleet, det er bare å trosse den grusomme dørstokkmila. Skoene skal selvfølgelig skiftes ut da det er et lite stykke å gå. Det ble litt sen blogging idag da jeg har vært litt opptatt med andre ting. Imorgen kommer jo en ny pus i hus og jeg regner nok med at dere får se noen bilder av henne. Så hva synes dere, totalt bom med antrekket eller ble det litt stilig?

5 kommentarer

Siste innlegg