JEANS / HEELS

Hei igjen fine dere!♥ Nå har dere ikke hørt fra meg på en stund for på lørdag var det fult kjør med baking og litt annet, blant annet hadde Andreas og jeg vært sammen i 1/2 år den dagen(♥) så det ble litt andre prioriteringer enn blogg. Senere den dagen var vi i bursdag til fineste Caroline som fylte 18 år og feiringen ble kjempebra! På søndag var vi i dåp og da vi kom hjem rundt klokken fire sovnet jeg og våknet først klokken ti på kvelden for så å sovne igjen noen timer senere. Sliten sa du? Nå er det jo også bare en uke til skolen starter igjen og jeg venter spent på at klasselistene kommer ut. Jeg aner jo ikke hvem jeg skal gå i klasse med bortsett fra ei. Bildene under her ble tatt på lørdag og for å være ærlig så forstod jeg ingenting av hva som skjedde med kvaliteten? De så helt fine ut på kameraet, så jeg må virkelig beklage for kvaliteten. Skal prøve å ikke la den gjenta seg. Husk også spørsmålsrunden som dere finner ved å klikke HER.


3 kommentarer
    1. Heijdu 🙂 Så fin blogg! Likte designet ditt skikkelig godt. Rent og oversiktlig. Ble nesten litt misunnelig, hehe. Jeg sitter her å jobber med Mary Kay, med musikk på ørene selvfølgelig, ganske chill egentlig 🙂 Du får ha en knall dag videre!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg