Kjærestedate

God kveld♥ Nå har vi akkurat kommet hjem fra den indiske restauranten i byen her og herregud jeg hadde glemt hvor god mat de har! Vi spiste der ofte da jeg var liten, men det er flere år siden jeg var der sist. Andreas hadde aldri vært der før, men han ønsket å dra dit igjen i løpet av august og han skjønte ikke hvorfor han aldri hadde vært der. Det er så koselig å spise ute sammen og ikke minst snakke sammen og bare kose oss fremfor middag foran TV’n eller en rask middag på middagsbordet hjemme. Vi ble sittende en stund, jeg med et glass hvitvin som jeg nippet til og han med øl, mens vi bare snakket. På toppen av alt er været strålende og dagen idag har vært veldig vellykket. Jeg synes det er viktig å sette av litt ekstra kjærestetid innimellom og gjøre noe koselig og annet enn hva vi gjør hver dag. Og som Andreas sa: “skål for 1/2 år sammen og for et nytt 1/2 med oss to”. Middagen ble avsluttet med at han spanderte, et kyss og ordene elsker deg(♥).

Imorgen skal jeg en tur til Tønsberg med Simone hvor vi skal handle litt inn til skolestart. Med andre ord blir det en fin dag imorgen også!

7 kommentarer

Siste innlegg