MONDAY

Hei! ♥ Da var en ny uke i gang og utrolig nok fant jeg busstoppet hvor skolebussen gikk fra! Nå sitter jeg på skolen og har litt ekstra tid før spanskprøven og siden jeg var en liten tur i sentrum istad med bestevenninnen min fant jeg ut at jeg like så godt kan skrive et innlegg nå og tidsinnstille det. Hun rakk også å knipse noen antrekksbilder av meg før jeg måtte dra igjen. Det ble en veldig kort tur til sentrum, men jeg var nødt til å få hentet mopeden min som stod ved den gamle leiligheten. Nå har jeg spansk så nå må jeg løpe og rett etter det er det videre på dansestudioet. Hva synes dere om antrekket?

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg