Ikke helt min dag

God lørdag!♥ Dere hørte ikke noe fra meg i går da jeg hadde fult opp hele dagen og avsluttet kvelden med at Andreas hadde en kompis på besøk og jeg ei venninne. Kvelden ble kjempekoselig med hjemmelaget pizza, Alias om masse latter. Er det et brettspill jeg virkelig har sansen for så er det Alias! Jeg må nesten også nevne at Thea og jeg knuste guttene, haha. Jeg ble også kjent med nabojenta i går og venninnen hennes da de kom bort for å hilse på dyrene våre. Litt senere ringte de på og lurte på om jeg ville bli med å hoppe på trampolina, så da ble jeg med på det! I dag kom de over med et kjempefint kort hver til meg som de hadde laget, slikt setter jeg virkelig pris på og jeg stortrives her allerede!

Nå lurer dere kanskje litt på hva overskriften har med det over å gjøre? Ingen ting, men mer med hva som skjedde i byen istad og hjemme. Vi tok oss nemlig en tur inn til Larvik for å gjøre noen innkjøp og for at jeg skulle stemme. Med min fantastiske flaks kom vi til der jeg skulle stemme rett etter at det hadde stengt. Blir så imponert over meg selv noen ganger som ikke tenker på å sjekke åpningstider.. Vel hjemme skulle jeg ta bildene dere ser under her og hva skjer så? Jo kamerastativet mangler visst en skrue og måten jeg fant ut det på var at hele toppdelen, inkludert kameraet mitt, falt i bakken. Resultatet av det var at objektivet gikk i stykker. Her var jeg enda mer imponert over meg selv.. Det funker heldigvis til å ta bilder med, men ikke til å fokusere med, så på bildene under måtte jeg finne akkurat det punktet som var fokusert. Med andre ord så er det ikke helt min dag i dag. Jeg håper kvelden blir litt bedre med taco, snop, rødvin og Andreas. For nå har jeg vel hatt nok uflaks for i dag?

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg