P.A.T.T.E.R.N.

Hei og god helg!♥ Tonje og jeg har vært ute en tur idag for å ta noen bilder og jeg gleder meg til å se resultatet! Hun tok dansebilder av meg og det var litt flaut å stå der i dansetøy mens mange gikk forbi. Det ble en del blikk haha, men jeg er ganske sikker på at bildene er verdt det. Jeg fikk også lekt meg litt med kameraet til Tonje og herregud så deilig det var å ha et kamera i hendene igjen som faktisk fungerer! Det er noe med selve kameraet mitt som gjør at bildene nekter å bli hundre prosent skarpe uavhengig av objektiv, for ikke å glemme at jeg bruker standarobjektivet. Dere som har canon-kamera forstår vel hvor mye jeg virkelig hater det objektivet? Nå har vi besøk av noen kompisene til Andreas og straks blir det “Alias” eller “kvitt eller dobbelt”. Jeg elsker virkelig brettspill, spesielt Alias, DET er gøy det!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg